fresh

Hejhallå!
idag så regnar det som sagt, urtråkigt! hela dagen har jag hållt på och gjort såna där vanliga tjejsaker.. duschat.. noppat ögonbrynen.. smörjt in mig med olika krämer.. målat naglarna.. ja ni fattar! vanliga tjejvanor :P jag älskar värkligen att inte göra någonting och bara ta hand om sig själv ibland. så nu känner jag mig fräsh! har inge mer att säga mer än att ikväll blir det kräfskiva med familjen, riktigt mysigt faktiskt! behöver värkligen det.. en lugn kväll med familjen eftersom jag har världens hosta! haha . ha en bra dag puss<3

ni är guldvärda, ni som alltid finns där i alla lägen. tack för att ni finns <3

igga mig på bilden så är ni rara..

Kommentarer
alexandra

Kajsa! Jag älskar dig !

Du har fått mig att må så jävla bra. VI MÅSTE verkligen vara med varann någon dag .

<333

2010-09-18
Malin

DU BETYDER ALLT BÄSTAVÄN OCH JAG ÄLSKAR DIG <3333333333333

2010-09-18
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0