Läskig dag igår!!!! :O

hejsan. igår blev det är underbar/läskig/cp dag i täby!

det började med att jag och steffi inte får tag i malin vi ringde och smsa henne i minst en timme, men tillslut får vi tag i henne så jag cyklar hem till steffi och vi cyklar till bussen men vi missar den, klantskallar vi är.. vi stog på fel sida av busshållplatsen... jaja sen iaf började vi gå mot åkersberga men sen stannar vi för vi orkade inte gå längre, så steffi ringer och säger att hennes mamma skulle skjusa oss så hon hämtar upp oss, och vi åker till täby och shoppar loss. och jag hittade min drömjacka, men ah sen stog det när jag betalde att det inte gick så jag lackade ur!!.. sen så skjusade steffi mamma mig och malin till mora för där hade vi ju ställt cykeln.. ah och nu kommer det läskiga!!  sen när jag och malin är påväg hem i det kolsvarta mörket utan lysen elr reflexer så är vi asrädda men vi började sjunga/skrika jätte mycket för att inte tänka på det, så när vi är nästan precis vid mig så skriker malin
-shit kajsa, det kommer en hund! (hon är livrädd för hundar)
så jag börjar kolla runt och då ser jag att det kommer något svart stort springande imot oss. så jag skriker till malin SPRIIIIIINNGGGGGGG!!!!
så vi springer det fortaste vi kan, och ännu mer och jag lyfter cykeln och springer till min farfars syster och ringer mamma och säger att hon måste hämta oss, men sen så kom matilda och amanda med moppen så dom fick åka och lysa framför oss när vi cyklade..  och jag är hundra procent på att det där var inte en hund utan det var typ ett vildsvin elr en varg elr ah en björn, för att så där rädd har jag aldrig sett mig elr malin varit nånsin! det var absolut det läskigaste som har hänt mig i hela mitt liv! liksom att bara se något stort springade imot en och inte ha något att försvara sig med får mig att rysa.. usch jag är fortfarande skakis......
men nu vill jag inte tänka mer på det.. nu ska vi tänka på det posotiva mamma ska betala min drömjacka till mig!:)

laddar upp lite bilder på de jag köpte och lite pics från igår snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0