allmänt

Jag har lite sådär smått ångest just nu, för att imorgon så ska jag tydligen ha en redovisning på engelska om min prao.. och det fick jag reda utav jennifer nu liksom, kul! så det kommer ju gå som det går.. Sen så kom jag på nu att i helgen åker jag till gävle med ngf, ska bli otroligt kul! men har ångest för de med, för att allting kommer så fort nu och jag hinner knappt tänka.. så nu måste jag packa och tralala och planera.. oh jesus! Men jag försöker iaf hålla humöret uppe, genom att tänka på det possotiva. Blandannat att om någon timme kommer min älskade bästavän hem från barcelona, och att i sommar kommer min snyggaste justin bieber till svergie! Oh gosh, jag tror ingen fattar hur kär jag är i han! Han är min idol, och jag skulle kunna offra ett ben bara för att få träffa han.

Men nu måste jag hoppa in i duschen lite snabbt, och sen gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0