:'(

Världens finaste.
Jag gråter floder nu.. JAG VILL OCKSÅ SNACKA MED JUSTIN..... min syster har gjort det idag på msn och dom cama.. Det här är inte rättvisst.. JUSTIN BIEBER ÄR MIN! I LOVE HIM. I LOVE HIM... :(:(:(:( jag tänker gå och dö nu.. så alvarligt är det här.. det jag vill mest i livet är att prata med han, OCH NU SÅ HAR MIN SYSTER FÅTT GJORT DET, SOM INTE ENS GILLAR HAN? ååååååååååååh.... mitt liv går under. JUSTIN BIEBER ÄR MIIIIIIIIIIIIIIIN!!! jag tänker inte prata någo mer med min syster förens jag har fått hans msn!..... ååååååh..............

Kommentarer
Yasmin

ahaa :D

neeej de är bara fake! :P

Malvina Porsmyr

VAAAAAA?!?!??!?!!??!?!?!?!

Hur fick hon tag på hans msn?

Åhhhhh, avis....!

Jag vill också snacka med han, önska jag var din syrra nu...=/

2011-04-28
URL: http://bymalvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0