Förlåt

Hej!
Nu tänkte jag skriva ett litet någolunda normalt inlägg.. Iaf ni får ursäkta för alla mina justin bieber inlägg hela tiden nu, men jag totallt avgudar han som ni kanske märker. Min största dröm är att få träffa han.. Haha, det går verkligen inte att sluta skriva om han. Nejmen nu så ska jag inte skriva mer om han, även fast jag vill. MEN jag mår iaf toppen och denna vecka har gått otroligt fort och det har rullat på. Vädret är ju underbart ute också, så det är najs! Och imorgon åker jag på träningsläger med gympan, vi är där hela helgen och vi ska träna typ över 10timmar på lördag och asmycket på söndagen också, gaaalet! Men det blir tyvärr inge bloggning skulle jag tro.. så idag måste jag gå och lägga mig tidigt för jag åker klockan fem i 6 imorgon bitti, FATTA!!! hur ska jag orka?! men nu måste jag packa, har inte ens börjat. Så ni får ha det bra! Puss
Två super snygga bilder som togs i veckan nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0