haha?

Haha, jag måste bara få skriva en sak..
Ni vet kanske att jag älskar justin bieber.. okej inte så svårt att inte fatta det med alla inlägg jag skriver om han. Hur som helst.. För ungefär 3,4 veckor sen var jag typ helt galen i justin bieber..  och jag är det nu med men, jag började iaf berätta om han i skolan och bara snacka om han hela tiden och var halvt huligan och sådär, ja ni vet bieberfeber ;) och då mobbade ALLA mig i skolan för de, precis alla! Dom verkligen typ hata mig för att jag gillade han.. till och med lärarna och ah alla. Och sen efter en vecka eller så.. kommer det liksom en efter en och ba.. ehm.. justin bieber är ju faktiskt bra.. sen kom det ännu mer GOOOSH JUSTIN BIEBER ÄR BÄST.. sen så kom det ännu mer JUSTIN BIEBER ÄR BARA MIN?!! man bah? ursäkta för en vecka sen var han ju en bäver bög? asså jag fattar inte själv grejen?! Dom som hatade mig mest liksom kommer nu och ska börja ''bråka'' med mig nu om vems han är nu.. Haha asså jag tycker det är så himla kul bara. Liksom på en vecka så är han doms största idol och veckan innan var han doms värsta ..? asså ja, de är lite galet.. Jag vet jag blev väldigt snabbt huligan i han också så där helt random.. men grejen är att jag har aldrig tyckt han har varit dålig. jag har alltid tyckt om han! men kanske bara inte lika mkt som jag gör nu... haha hur som helst. Han är min. och ni andra som ''älskar'' han.. FUCK YOU ALL. he is mine.

Kommentarer
Jessica

KAJSAKAJSAKAJSAKAJSAKAJSA!!!!!! VETUU HUR JÄVLA FUCKING GLAD JAG ÄR JUST NU!!!! MAMMA OCH PAPPA SÄGER ATT DET KOMMER FIXA BILJETTER TILL MIG OCH DU MÅSTE SÄGA TILL MIG DIREKT NÄR DU SER ATT DEM ÄR UTE !!! :D <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0