kista

Godmorgon!
Förlåt för att jag inte skrev någonting igår.. men jag hade faktiskt skrivit ett inlägg men jag glömde bara publisera det, så jag skriver ett nytt idag ist.
Igår så var jag i alla fall i Kista c med mamma, martin och matilda! Det var otroligt mycket folk där så jag orkade inte kolla så mycket. Men jag fick med mig hem ett linne, en topp och ett par tights hem i alla fall.. Jag skulle ju egentligen letat efter mobilen som jag ska köpa och bikinis, men mobilen fanns inte där och jag hittade ingen bikini.. Great! Men jag fick med mig lite najsa kläder iaf ;) så ja, jag får åka in och kolla igen någon annan stans efter bikini, och mobilen tänker jag beställa från internet, det är nästan enklare så..
Men, nu så ska jag äta frukost och sen ska jag fota det som jag köpte igår! Have a muchoo god daj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0