min största rädsla ..

Hej alla sötisar!
Idag har jag varit på prao, och denna vecka är det dagis som gäller! Var ju på prao på frisör förra veckan, så nu blir det dagis som sagt denna vecka. Första dagen idag dåra, gick väldigt bra alla småttingar är sååå gulliga och hänger på mig stup i kvarten ..dom älskar mig.. sen jag kom dit har dom inte låtit mig gått iväg en ända stund.

Så allt gick bra förutom precis innan jag skulle gå...
Ni som känner mig rätt vet ju att min största rädsla (fobi) är maskar, jag är så rädd för maskar att pappa har fått hämta mig från bussen när det regnat ett antal gånger för jag har gråtit av rädsla.. jaja, som sagt jag hatar maskar och sen när jag sitter där vid ett bord ute idag, så kommer två tjejer fram med en bunke och jag frågar dom då vad dom har där i.. så jag kollar i den äckliga bunken och ser fullt med maskar i den.. ni kan ju tänka er hur fort jag sprang skrikandes därifrån.. och dom där tjejerna springer efter mig med bunken och jagar mig, och jag gråter och och kutar in och hämtar alla mina saker och säger till fröknarna att min buss går så jag halvt springer där ifrån ner till bussen fast det var en halvtimma kvar.. Usch! jag är mer än nånsin rädd för maskar nu tack vare de där, så fort jag ser nått som liknar en mask så får jag panik.. Bläää.. usch! Så ja, jag har haft en halv dålig dag idag..
Sen påvägen hem från bussen kom ante så jag prata med han lite och sen drog jag hem, och snart så ska jag dra in till norrtälje med mamma och möta upp ida..
Japp, nu blev det ett väääldigt långt inlägg, men jag kände att jag behövde skriva lite. Men nu måste jag fixa mig, vi hörs!






Kommentarer
Madeleine Larsson

Aa Junias mamma har filmat, men dom har inte lagt upp det än, lägger upp det på bloggen då! :D ♥

2011-04-04
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0