my hero

haha, kör på utan smink och ofixat hår ikväll... snyggt -.- ! men orkar helt seriöst inte fixa mig, typ såå trött är jag..

Yey! min kväll är räddad! För alldeles nyss ringde min älskade vän Malin och fråga om hon kunde komma hit. Så nu är hon påväg hit! woho! om inte hon hade ringt då hade jag seriöst liggit i min säng framför datan hela kvällen, kul valborg? naaat. Men nu så är den som sagt räddad! jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men någonting roligt blir det iaf :D
Jaja, nu så ska jag kolla om hon har kommit, see yah!

Kommentarer
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Okej, kul!:D

KRAM

emeliiiie

såg dig i en fan-video till justin-bieber !

hehe ! bara det jag ville säga :)

2011-04-30
URL: http://ememi.blogg.se/
josefin

allt bra med dej? :)

josefin

sv: Det är bra :) händer idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0