PLUGGA






Jag vet inte hur länge jag har försökt pluggat nu.. ända sen när jag kom hem, tills nu! Jag har försökt allt, sätt på mig mjukisdress men det verkar ju inte funka.. sen satt jag på musik för att ''försöka'' bli koncentrerad, men det sluta alltid med att jag börja lyssna på justin bieber, sååå då börja jag kolla på maaaaaaaaaassa videoklipp på han, och så vipps försvann pluggandet i mitt huvud låångt bort.. det enda som finns i mitt huvud justin bieber... 

Menmen, nu så ska jag försöka ha lite justin bieber musik i bakrunden och plugga lite... hmm.. vi får se hur det går.. det slutar väl som vanligt.. Jag sitter och dreglar framför skärmen, och halvt dör? för att jag är så kär i han! Gosh. ÖNSKA MIG LYCKA TILL, DET KAN BEHÖVAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0