summer feelings

4 bilder från igår..
Jag låg ute och sola hela dagen igår.. otroligt skönt! Och om bara 17 dagar då åker jag till Grekland! Så det kommer bli mycket solande nu.. ska försöka bränna mig här i svergie nu, för det sägs att om man bränner sig innan man åker utomlands då bränner man sig inte där och kan bara ligga och steka hela dagarna, eller hur det nu var? Nått sånt där iaf;)
Men nu ska jag äta frukost, och sen lite senare på dagen då ska jag, mamma, sarah och martin åka till kista och shoppa lite :) Ska försöka hitta 2 bikini tills jag åker, och sen köpa en mobil! så ja! ni får ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Yasmin

1. Jaa om du är snabb nog får du det!

dom bra platserna tar slut på ca 2 timmar( alltså dom som är minst högst 10 meter ifrån han)

Det finns ju nästan alltid sämre platser kvar, men det är klart, vill du se han och delta i att bli oolg kanske, vem vet? då får du vara snabb!

längst längst fram kostar runt 2000, min kosta 1300! :)

bara att fråga på! kram yasmin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0