trööööööööööött

Hej!
nu har jag precis kommit hem från träningen.. ni anar inte hur trött jag har varit/är .. jag sov typ på träningen, det kan inte vara bra! Fyyy.. barnen på dagiset är bokstavligt galna! dom låter mig knappt gå på toa för att dom alla vill vara med mig hela tiden. Men vissa av dom är så gulliga att jag håller på dö, okej alla är gulliga men det finns några som stycker ut.. åh jag älskar barn! Så,  inte för att skylla på någon/några men det är faktiskt deras deras fel att jag är så här trött nu! Haha! nejmen nu så ska jag hoppa in i duschen sen tänker jag faktiskt sova.. Detta inlägg blev otroligt tråkigt nu, så vi hörs imorgon istället!


gammal bild som jag hitta på denna data 
två fina t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0