3 saker



Nu i denna äckliga vintertid är det bara få saker som får mig att blir glad. Men de som räddar mina dagar nu är bland annat min bästavän, min familj och underbara ngf. Ni får mig att må bra!

Usch kan inte det bli sommar snart! sommar 2011 ska bli den bästa sommaren ever! Jag har så mycket jag vill/ska göra i sommar.. Kolla nedanför bara..
* Åka till dalarna med Malin ( åka till leksandsommarland också )
* Blidö med Malin
* Grönan med Malin
* Gotland med några underbara tjejer
* Åka utomlands med famlijen
* Åka till Italien med NGF
* Malin får moppe, woho! vilket betyder åka mycket
* Tälta
* Bada i malmen, gunsjön osv
* Soooola
* Vara med de personer som betyder mest
* Sena kvällar
* Foota som en galning


Och masssooor mer! Jag längtar ihjäl mig snart.

Kommentarer
i s a b e l l

kajsa, du och jag måste träffas i sommar gullunge!? right?!?! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0