Kvälll


Fotograf: Jag     På bild: Ida(min syster) www.idaaengstrom.blogg.se     Kamera: Canon 1000d


Hellu!
idag fick jag stanna hemma, vilket många andra också kanske gjorde pågrund av snökaosen. Men som tur va han jag inte kliva upp innan mamma hann säga att vi var insnöade, så jag fortsätte sova tills klockan elva ungefär, Asskönt! Sen så gick jag upp och gjorde inte så mycket, åt frukost och så. Sen senare efter jag och matilda hade städat typ halva huset så kom Ida och då gick vi ut och fota massa. Ni fick se lite av bilderna på Matilda som vi tog idag, men har massa mer. Lägger snart upp lite bilder på Ida också.
men först så ska jag... tjocka i mig godis! Förvånade? ne.
                                   

Kommentarer
elin pettersson

fiiin bild :o<3

2011-02-11
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0