NYTT



Hellooo!
Idag så var jag i Norrtälje med mamma Ida Tim och Jonnie. Vi kolla runt lite granna där. Jag köpte lite smink och hårinpackning, mucho nöjd för att jag behövde verkligen lite nytt smink, och mitt hår behöver vi inte tala om, Ristigt. Hehe... Sen när vi kom hem så klippte Ida mig lite (min hårförlängning) För att topparna var så risigt som sagt. Sen så har vi ätit tacos och nu ikväll har vi kollat på film, eller inte jag för jag har städat mitt rum.. Duktig?
Lägger kanske upp för och efter bild på det, och på mitt hår hur mycket jag klippte..

Men nu så ska jag fortsätta kolla lite på datan, hejhopp!


Kommentarer
elin pettersson

aaasnice saker :D allt det där har jag :D

2011-02-13
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0