Nytt. och lite om dagen


Blåvitt linne 

Blåvit t-shirt

Blåtröja

Träningsbyxor


Hej!
Idag efter skolan åkte jag in till norrtälje med jessica, och då gick vi först till frisören och fixa mitt hår (Dom kolla vilken färg på min hårförlängning jag ska ha) Så nu har dom beställt det och det kommer antagligen den här veckan!:) Sen efter det gick vi runt lite i affärerna, och jag hittade lite som ni ser där uppe. Sen gick vi och köpte varsin bulle och lite godis och tog bussen hem. Tack för dagen Jessica! galet kul dag! fast de roligaste var innan vi gick till bussen nästan.. HAAAHAHA! det behöver jag inte berätta om.. hahaha, jag ska ta dom Jessica!!!:O


Nej, men nu så ska jag kolla lite bloggar. Puusss!

Kommentarer
KNORKAN

Jag älskar den blå vita t-shirten :) okej har också lagt till dig. Kram

2011-01-17
URL: http://knorkan.blogg.se/
elin pettersson

sjuuukt snyggt! :D:D<3

2011-01-20
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0