..

tankarna åker runt i cirklar i mitt huvud.
om och om igen. om samma sak. samma ångest.
det är alltid värst på natten. det är då jag
tänker på det som mest. jag är trött
men jag kan inte sova. tankarna tar över.
-
jag försöker le åt saken. men det slutar alltid med ångest.
jag vill inte tänka på det. jag vill inte tänka på vilket beslut
jag måste ta. men saker påminner mig hela tiden.
pågrund av det här har det fått mig att hata mig själv.
jag vill inte såra någon. jag vill inte det.
-
jag antar att det är jag som har satt mig själv in i det här.
så det är bara jag som kan fixa det här nu. :/

Kommentarer
Maaaalinoooo

DU KLARAR ALLT, Glöm inte det !

2011-07-05
URL: http://uwdrom.blogg.se/
liitefulare

fixa det snabbt

2011-07-05
Fez

Du måste göra något nu

2011-07-05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0