gulligt

Hellu!
Haha, jag måste berätta lite om igårkväll, jag satt och prata med Eric men så helt plötsligt somnade han efter en stund, så jag lät få forsätta sova lite och tänkte jag att jag skulle väcka han efter 10 minuter, men innan dom där 10 minuterna så somna jag själv, haha! så sen efter typ 2 timmar då vaknar jag av att han pratar i sömnen xd och jag har tydligen gått och tagit bort sminket och bytt till mjukiskläder ? :o Haha, sjukt! men sen somna jag igen. Sen så kollade jag nu imorse och då hade han typ stängt av klockan 4 på natten, haha det är lite läskigt för tänk om jag sa någonting i sömnen som jag inte borde ha sagt? Men jaja. Jag får fråga han idag :) Men nu så ska jag hoppa in i duschen och sen kanske ringa någon rolig person ;)

Kommentarer
amanda

kul :) nej älsklingen kommer :)

Elin :)

Kör på en veckansblogg-tävling på min blogg :D

Kika in om du är intresserad!

Kram



http://elinlennartsson.devote.se/blogs/11065266/sommarens-roligheter---veckans-blogg-taevling-.htm

Lea

Sv: Tack så mycket! Din med! :)

Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0