saker du kanske inte visste om mig?

Om mig:
* jag hatar folk som dömer folk när dom inte känner en
* jag är blir lätt irriterad
* jag får ofta komplimanger för mina ögon.. men jag tkr själv inte att dom ngt speciella.
Skolan:
* jag tkr verkligen matte är hur svårt som helst. Dom kan sitta och prata i timmar för mig, och allt går bara rakt igenom. jag har alltid haft problem med det.. det är ett ämne som inte borde finnas. det har jag alltid tyckt.
* jag har väldigt svårt att koncentrera mig på lektioner.. det går bara inte?
*jag tror seriöst jag är den sämsta i hela min klass på svenska. jag kan inte prata svenska. inte skriva. inte stava. alltså sämst. folk får alltid rätta mig när jag pratar eller skriver. det går hyffsat bra att läsa men att prata... no..no..no..
* jag fattar aldrig varför en lärare säger till mig.. för i mitt perspektiv är jag alltid bäst, tyst, lyssnar alltid. Jag fattar liksom inte att jag pratar med andra? så sjuk människa jag är asså..
Några random saker:
* jag har en mapp på min data som heter justin älskling.. där jag har över 100 bilder på justin bieber desutom 50+ filmer på han.. hehe ^^
* jag har sömnproblem.. jag går och lägger mig vid 5,6 på morgonen typ och sover till 12, 1 :s .. fast jag har blivit liite bättre nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0