SHIIIT!!

Jag just nu...
jag säger bara en sak. jag är bokstavligt SÄÄÄÄMST på att packa!! Det är alltid såhär... Nu är klockan halv 10 och jag har inte ens packat klart hälften av allt... Asså jag får damp! Men jaaaaa, ååh nu fick jag värsta paniken! JAG ÄR GAAAALET FLYGRÄDD!! fast fysatan vad jag längtar. Jag kan inte fatta att jag åker till Italien imorgon :O
Malin var även här nyss, så jag lämnade hennes present åt henne och sa hejdå till henne. Åh fy vad jag kommer sakna henne! jag började typ gråta när jag såg henne åka härifrån. Ååh, ni fattar inte! en vecka utan henne känns som 1000år. Bästavän, jag älskar dig!♥
Nej, nu så MÅSTE jag packa. Ha det bra. Kanske skriver ett inlägg sen när jag är klar.. Annars blir det innan jag åker imorgon. Pusssss på er alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0