steffi sover som vanligt.

Tjääänna !
Idag var jag ju i täby med min saknade bästavän.. fy vad jag har saknat henne asså. Så idag har det snackats en heeeel del om saker som vi båda har missat. Haha, och jag failade liiiite som vanligt där i täby centrum. Haha det är alltid någon av oss som gör det när vi åker dit. Galet asså. Men ja, jag lägger upp bilder imorgon kanske på det jag köpte + det jag köpte i förregår. Men i alla fall... sen efter täby drog jag steffi och malin till gunsjön, och var där ett litet tag.. Sen drog jag och steffi hem till mig. Och nu sitter jag här uppe helt själv för steffi sover som vanligt.. social tjej det där asså ;) Nejmen, imorgon så ska vi åka till hennes mormor och blabla... så det blir kul! Men nu orkar jag inte skriva mer. Have it najs. GODNATT.
Steffi just nu :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0