bästavän.

jag måste bara skriva lite som jag kom å tänkte på nyss..

vissa säger att bråk gör personer starkare och att man kommer personen närmare. men i min syn är det bara bullshit. alla som har varit så kallade ''bästavänner'' som har bråkat har kanske varit tajta i någon månad eller mer sen har det sen har det glömt varandra. jag och min bästavän vi har varit vänner i jag vet inte hur många år, men under alla våra år har vi aldrig bråkat. vi har alltid varit stått varandra nära på mer eller mindre sett, och nu under 7 och 8an har vi kommit varandra hur tajta som helst. vi kan prata om allt tillsammans. jag kommer ihåg när jag gick i 5an då jag sa till min syster att vi aldrig hade bråkat, då sa hon till mig.. vänta du bara i högstadiet kommer ni säkert börja bråka. Men nu ska jag börja sista året på högstadiet, har vi bråkat? nej vi har kommit varandra ännu närmare. Jag tror, nej jag vet att vi alltid kommer vara vänner. Hon och jag är så tajta så vi säger nästan aldrig till varandra hur mycket vi betyder för varandra. för hon vet redan hur mycket hon betyder för mig. men det jag ville ha sagt med den här texten är iaf att bråka det gör inte folk bättre. det gör verkligen inte det. det skapar bara osäkerhet. man litar aldrig hundra procent på den sen, även fast man kanske har förlåtit en person.
jag älskar dig malin rydberg. du är saknad dig ngt otroligt. en vecka om inte mer utan dig känns som 1000 dagar ''/

Kommentarer
Maaaalinoooo

vet du en sak? VI ÄR FÖR JÄVLA BÄST TILLSAMMANS ! :D Jag älskar och saknar dig nååågot sjukt <3<3<3<3<3

2011-06-22
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0