im back on the track.

Tjeeennare mannen!
Nu är jag tillbaka efter en kort bloggpaus. Men under den korta bloggpausen har jag gjort så otroligt mycket. Skulle vilja skriva om allt, men det orkar jag inte faktiskt. Det kommer komma in några inlägg kanske lite då och då om vad som har hänt under när jag har varit borta, men som sagt inte allt.. hur som helst, så har jag gått och blivit sjuk , eller inte nu men inatt var jag det i alla fall. Jag var ju på grönan igår när det var typ 30+ i skuggan och så åt jag ingenting på hela dagen, knappt frukost heller.. så det var väl antagligen därför jag låg med världens huvudvärk, kramper i magen, mådde illa och ont i bröstkorge inatt.. men jag får väl skylla mig själv. Och sen är jag hur hes som helst från grönan, för jag skriker inte lite mycket i karusellerna heller. Men mer om grönan får jag skriva om sen.
Nu så ska jag gå och käka något! pusssssssss :*<3
en lagom trött osminkad kajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0