kärlek

Haha jag måste bara berätta en sak, när jag satt på trappan nyss så kom min katt tudor och satte sig vid ett litet ställe en bit ifrån mig. Så då rusar en utav våran hund Loka fram till katten och börja kela med han, så då tog jag några gulliga kort i smyg på dom. Men efter någon stund så tröttnar tydligen tudor på loka, så han drämmer till en rak höger på stackars Loka, och hon flyr där ifrån springandes fort som attan.. Haha, ni anar inte hur kul det såg ut asså.. Vilken humor jag har asså.. Nej, men dom är så gulliga ♥
Ni kan se på första bilden så står dom och kelar, och andra bilden smäller tudor till loka, och sista när loka flyr för sitt liv, hahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0