sooooooommarlov!

ÄNTLIGEN!
nu har vi sommarlov. Jag är verkligen sjuuukt glad! Tänk er nu att inte få gå upp klockan kvart i 7 längre och behöva sminka sig och platta håret och allt skit, och desutom inte behöva gå till helvetet (skolan). Ååååh, :D Jag lägger upp bilder från skolavslutningen snart kanske annars gör jag det imorgon. För att nu så ska jag dra till malmen och bada med lite folk. Yeeeeey! Men ha det bäst! Kanske uppdaterar senare på kvällen. Puss:*<3
Haha, bjuder på 3 lagom snygga bilder från i helgen.. Första bilden har är min mun helt sajko. Andra bilden är bara allmänt random. Och den sista bilden ser det ut som jag har dubbelhaka -.- Hahah, fiiiiiiiiiina bilder. MEN ORKA BRY SIG, DET ÄR SOMMARLOV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0