Andra dagen på praoen

Hej!
Jag tänkte skriva imorse men jag hann inte.. Haha! Skitsamma idag på praoen har jag fått lärt mig massa nya frisyrer, blandannat 5fläta elr vad det heter och sen någon uppsättningsfrisyr och en sån där rosettfrisyr ni vet sån foki brukar ha och sen lite till. Sen så har jag fått städa lite, växlat pengar, soppat bort hår efter dom har klippt sen fått hållt på med en frisörsdocka och fått tvätta dens hår, gjort frisyrer.. ja typ allt som man får på en riktig kund! Askul faktiskt! Då kände jag mig riktigt vuxen, och sen att jag fick gå till banken själv och växla pengar, fett coolt! Haha nejdå, men idag har det varit en riktigt lugn dag, inte lika många kunder som igår iaf.. Men nu så ska jag kolla buss till norrtälje för jag ska på träning ikväll. Och sen så sover jag hemma inatt. Men ha det bra!

Här är lite bilder från igår, jag glömde kameran hemma idag men jag fota lite igår iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0