min älskade kamera :(

Vill bara säga att min älskade kamera har gått sönder :(:(:(:(:(.. jag vet inte hur, eller hur det gick till? men den är iaf sönder.. Det går inte fota med den och den där fokus grejen där framme går inte att röra, så det går inte att fokusera på nått! Någon som kan hjälpa mig? :s
Åååh, så jag får vänta hela helgen sen på måndag ska vi lämna in den på lagning!
Usch hur ska jag klara mig att inte fota på två dagar, haha seriöst.. jag har alltid kameran med mig och fotar allt och alla.. och nu kan jag inte det?! och desutom har jag ingen mobil kamera.. så jag har ingenting! förutom en dålig datakamera.. funny.

buhuhuhuhuh...

Kommentarer
elin pettersson

åh snygg bild! du verkar ha en jävligt bra kamera! skitsnygga bilder blir det :)<3

2011-03-06
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0