Min dag i bilder

Haha gillar att man ser mig i bakrunden (datanörden själv)
hihi, malin e snigg!
Den bjuder jag på ...
Haha! hon skulle göra så hästen kollade hit, så hon började hoppa runt som en galning! Normal? .. inte för 5öre
Gullig!
vi e coola<3333333333333
Den bjuder jag också på...
Så det var några av alla bilder som togs idag.. Sen så har vi en del som togs igår också!
Kan berätta lite snabbt om igår och idag.
Först igår kväll kom Malin och hämta mig, och vi åkte till henne och hade det trevligt, eller trevligt och trevligt.. vi hade typ slagsmål varannann minut om varenda liten sak, men ja! Vi är som vi e. Sen efter några timmar så ska vi gå och lägga oss, så vi sätter på ett sånt där band, ni vet sånt som man hade när man var liten.. det var iaf Findus och Pettson eller vad de nu heter. Hahah, då kände man sig verkligen som liten igen, fast vi var nog inte tysta någongång när vi lyssna. Hur som helst så somna vi efter en låååång stund, eller jag gjorde det. Sen dagen efter gick jag upp klockan HALV 8(PÅ ETT LOV?!!!!!!) ja, så börjar jag fixa mig och malin går upp vid 8 och börjar fixa sig med.. Sen låg vi som döda fiskar i varsin soffa tills klockan 12 eller nått? och då gjorde vi brända pommes frites med mucho salt... mums! jaja, sen kom hennes mamma hem, så hon stjusa oss till bussen och vi åkte in till täby och shoppade loss! Fick med mig 1par jeans, 2linne-t-shirt och en klänning, MUCHO nöjd! lägger upp bilder på det imorgon. Sen efter en shopping med skratt och failar så åkte vi hem. Sen åkte jag hem typ, and now im here! och tråkar galet, så det blir roligt, hahaha! Ååååh, jag är så konstig. Det är bäst att jag slutar skriva nu.

HA DET BRA!

Kommentarer
Joanna

Härliga bilder!

Hoppas du har haft ett riktigt bra sportlov! :D:D

Gjort något speciellt då?^^

JOSSAN

Jättefin blogg du har! :)

JOSSAN

Sv; Tack! :)

Händer idag då?

S T Y L E B Y F R I D A ♥ - en personlig livsstils - och fotoblogg

Fin blogg! :)

Maaalin

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTUS <3

2011-03-04
URL: http://uwdrom.blogg.se/
elin pettersson

fin du är :)<3

2011-03-04
URL: http://elinbanaan.blogg.se/
Solin

fina bilder ni fick =)

2011-03-05
URL: http://nattstad.se/Sool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0