Photoshop

Nu har jag fixat photoshop cs5 på min data, woho! Men nu är det bara det svåra kvar.. Att lära sig! Så det blir en ny utmaning för mig, haha nejdå! Men det är najs! Måste bara lära mig först, jag har ju aldrig haft photoshop förut.. så det kommer nog vara ganska svårt ibörjan.

Har ni några tips på hur man lär sig att photoshopa, eller hur man ska säga?:)
Jaja pusspuss, nu så ska jag packa klart allt tills imorgon. För imorgon åker jag på Konfaläger, woooho!
Juste, jag får låna min systers kamera på lägret, så det blir bilder iaf ;D

Kommentarer
Malvina Porsmyr

Jag har photoshop, och det är svårt att lära sig.

Men liksom man måste testa sig fram. Jag har haft det i tre-fyra år tbk. Och då kunde jag inget verkligen! Men man måste testa sig fram, och du. Ha tålamod!

Hehe...kram ;)

2011-03-15
URL: http://bymalvina.blogg.se/
elin pettersson

shit vad vacker din syster är! :) åh jag vill också ha ps, hur fixa du ditt och vad kosta det? :D<3

2011-03-18
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0