Plugging

Haha bjuder på en bild från igår påvägen hem från konfalägret! ;)

Nu tänkte jag skriva ett bortförklaringsinlägg på varför jag inte skriver så ofta längre..
Det är inte så att jag inte har någon blogglust eller så att jag är lat eller vad ni nu tror.. För så är det verkligen inte jag har så mycket roligt som jag vill skriva och massa roligheter.. Men det är bara det att jag inte hinner med bloggen så mycket nu. Jag har sjukt mycket i skolan just nu. Mycket gymnastik. Massa prov hit och dit. Ja, jag har helt enkelt inte tid med någonting längre känns det som. Jag gör saker Hela tiden.. Så nu vet ni det. Och sen är det att jag inte har en kamera så det blir ganska tråkiga inlägg om jag inte har några bilder, så då skippar jag hellre att skriva.. Men ni får ha det bra! Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0