Dag 34

Dag 34 - Tre sak
er jag ska göra innan detta år är slut
(Dag 34 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut)
*Åka till Grekland med min syster, mamma och pappa! wiie..7 dagar kvar :D Längtar galet!
*Gå på Justin Bieber konsert! JAG SKA det.. det spelar ingen roll om biljetterna tar slut till Globen och jag inte hinner köpa, för isånnafall åker jag till vilket land som helst för att få se han.. JAG SKA, jag ska bara få höra min största idol live.. Det är min största dröm. JAG SKA se han live, no matter what.
*Åka på träningsläger med bästa ngf till Italien :D Wohoooo, bara typ 80-90 dagar kvar! L-Ä-N-G-T-A-R!
Snyggaste bilden på oss.. eller vad säger ni?
Bjuder stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0