du är för viktig för att glömmas.

-jag älskar dig!
Hejsan bloggish!
Det har varit ursel uppdatering idag, men jag har verkligen inte haft någo lust att blogga, desutom inget att blogga om?! Men idag så har jag inte gjort ett skit iaf.. Legat som en korv framför datan och kodat på min design.. Kul liv! Haha, men jag kände att jag inte orkade göra någonting idag jag har gjort saker varje dag på lovet och det här var ju den sista dagen på lovet då kände jag att jag var tvungen att ta det lungt nån dag! Så idag fick bli den dagen. Vad mer? skolan börjar ju som sagt imorgon. IT'S SUCKS. Vill verkligen inte tillbaka dit.. Men som tur är åker jag snart till Grekland!! WIHOOO 9 dagar kvar! siiick.. jag måste börja packa snart..

Kommentarer
i s a b e l l

du är så söt kajsa, du har beiber fever! ;) förstår att du inte missar CSI som är just nu då, justin är ju med, haha ;) GRYMT :) vi får ta att ses, puss <3

Maaalin

Love you finaste ! <3

2011-05-02
URL: http://uwdrom.blogg.se/
Nikki

lycka till :) KRAM

2011-05-02
URL: http://nikys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0