stress.

Usch.
Allting går så himla fort just nu. Jag hinner knappt tänka! och skolan tar livet av mig. Liksom imorgon så ska jag tydligen ha ett so prov på 3sidor vilket jag inte har svaren eller frågorna på. Sen nästa vecka då har jag 2 matteprov, 2 redovisningar om min prao som jag skulle ha gjort för längesen, sen en hel jäkla uppsats om en ?köttbulle? asså..... och sen åker jag liksom till Grekland på torsdagen så jag undrar hur jag ska hinna allt det där på 3 dagar. Nej jag känner att jag måste ta tag i alla saker nu. Så jag hoppas ni har förståelse att det inte kommer bli så rolig/bra bloggning dom sista dagarna. sorry, men skolan går före bloggen faktiskt.
ganska snygg faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0