Tidfördriv

10 snabba

Fanta VS Cola
Solsemester VS Vintersemester
Fisk VS Kött
Hund VS Katt
Dusch VS Bad
SMS VS Samtal ( beror på vem )
Snygg VS Rik
Guld VS Silver
Blond VS Brunett
Chips VS Godis

Om du fick träffa vilken kändis som helst vem skulle du valt?
Behöver jag ens skriva det? Men okej Justin Bieber såklart. Min största idol. Skulle göra vad som helst för att träffa han. Desutom är han väääärldens snyggaste kille, jag svär.

Favorit färg? Lila :) hehe, justins favvo också :D

Vad skulle du gjort om du fick 1 miljon? Åkt på alla justin bieber konsärer åh såklrt shoppat :D

Vilket är ditt favoritland och varför?
Hmm... svår! jag vet faktiskt inte.

Är du ihop med någon?
justin bieber.. haha nej men nej det är jag inte.

Beskriv dig själv med TRE ord bäst, bättre än bäst, bästast

Hur lång är du?
162, 163 ?någonting

Har du någon piercing eller tatuering? 2 i öronen

Vad anser du om plastikoperationer?
det är välonödigt egentligen.. men om man inte mår bra av sitt utseende är det väl rätt okej att göra någon opration.. Det får bara inte gå för långt, så man typ ser ut som kissie.. haha nejmen! jag har ingenting imot det sådär..

Kommentarer
Joline

Sv; tack :)

Vad händer idag då? :D

2011-05-02
URL: http://jolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0