why should we always be so serious

Nu är min kära morfar hemma hos mig så ikväll är det ingenting planerat. Ska bara ta det lungt, galet skönt faktiskt! Har fortfarande inte återhämtat mig från kreta, jag sov knappt någonting inatt heller. Men sånt är livet!
.
Imorgon iaf så ska jag nog kanske träffa malin om hon har tid? hon har aldrig tid den kvinnan ;)
Men nu så ska jag proppa i mig massa gott för på måndag då ska jag börja träna och ta tag i min kropp.. Det är inte direkt så att jag ska banta eller så, men jag måste verkligen få muskler och framförallt kondition.

Kommentarer
Maaaalinoooo

HEEEEEJ BEBO :D

Jag har match i morgon men det kan vi lösa ;P PUSSSSSS Saaaaaaaaaaaaaaaaknaaaaaaaaaaar diiiiiiiiiiig !!! <33333333333

2011-05-22
URL: http://uwdrom.blogg.se/
jessica

Ja men du lär ju vara brunare än mig :P :D <3<3

Maaaalinoooo

Tack Kajsa ! Du betyder så himla mycket för mig, utan dig hade jag redan varit borta - Du är den enda som håller mig vid ytan och jag är evigt tacksam ska du veta ! Du är så jävla bra och du ska veta att jag alltid finns för dig, hela dagen hela natten alla dygn ALLTID ! Jag älskar dig så otroligt mycket bästavän <3

2011-05-22
URL: http://uwdrom.blogg.se/
jessica

Men jag tvivlar starkt på att du är lika som du va förut :P :D <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0