hej

Här är den där facebook saken när jag skulle välja ut 6 personer. Haha det var jätte längesen jag skulle lägga ut den, men här kommer den iaf :)
TJEJERNA:
Olivia Lindström
Typ jordens gulligaste tjej helt ärligt! Vi gick ju på samma gymnastik förut, fast sen slutade jag. Vi hade iaf grymt kul tsm. Alla våra minnen asså. Första året i Italien, Haha! kommer aldrig glömma. Jag saknar dig iaf otroligt mkt, och vi borde träffas snart!
Kajsa Lundquist
Min lilla Kaaaajsaaa, du och jag har seriöst så galet kul tsm. Varje dag i skolan vi sitter på lektionerna och tar 100000 kort på oss, och alla sitter där och tittar på oss som om vi är dumma i huvet. Eller när vi dansar våra danser och alla tjejer tittar bitchblickar på oss. Du och jag är bättre än bäst så är det bara. Tack för att du alltid finns för mig, Jag älskar dig så otroligt mycket vännen!
Jasmine Carlsson
Världens finaste tjej! Vår humor är sjukast, ärligt! Det finns nog ingen som jag skrattar med så mkt som med dig. Alla galna saker vi gör när vi träffas, haha! Folk borde tro vi är dumma i huvet, som när vi satt där vid Åkersberga centrum och du springer runt där och dansar och sjunger justin bieber låtar, haha..  Du är iaf en utav få personer jag kan riktigt vara mig själv med. OCH jag saknar dig GRYYYYMT mkt!

KILLARNA:
Daniel Sandström
Du går i min parallel klass, och du är sjukt cool, du har grymt snygg stil. + du får mig alltid att skratta :)
Ludvig Månström
Sjukt underbar vän! Du finns alltid där om man vill prata med nån. Sen ser du jätte bra ut! + vi måste träffas snart!

Hampus Persson:
Min böögkompis! Haha nej men du är en utav de bästa killkompisar jag har. Jag kan prata med dig om allt. Haha, du och jag och våra konversiationer asså.. Sjuka xd Aja, du är iaf en äkta vän. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0